Praktická aplikace online marketingu v prostředí realitního businessu pro RE/MAX Elite
Počet řešitelů: 2 studenti
Obsah: 1) Popis situace na trhu se zaměřením na nástroje online marketingu 2) Produkty/kampaně jež se objevující v prostředí realitního businessu 3) Praktiky hlavní konkurence 4) Vydefinování strategie online marketingu pro RE/MAX Elite, příprava plánu a cíle, určení ukazatelů úspěšnosti 5) Taktika resp. dílčí úkoly k naplnění strategie 6) Praktická implementace dílčích úkolů/opatření s použítím nástrojů, které jsou k dispozici s přihlédnutím k domluvenému rozpočtu 7) Cíle vs. realita zhodnocení, úspěchy vs. neúspěchy
Poznámka: (1) student dostane k realizaci bodu 6 rozpočet, který si odsouhlasíme (2) u studenta se předpokládá, že ví, nebo má ochotu se naučit jak používat nástroje pro online marketing.